Mandat

Teamet bak De Lilla har over 20 års erfaring i oppussingsbransjen. Det startet som Håndverk1000, med den filosofi at de kunne strukturere seg i en bransje som er preget av mange små aktører i et marked med mye svart arbeid. Verdien lå i å ha alle håndverksfagene under en paraply og god prosjektledelse med ett kontaktpunkt for kundene. I 2014 skiftet de navn fra Håndverk1000 til De Lilla. Målet var å bli mer synlig ved å skille seg ut i en bransje hvor mange er like. Vår oppgave var å ta frem det som trengtes.

Løsning

Vi designet visuell profil og utviklet nettsted i 2014. Bilene og andre elementer ble designet for synlighet og gjenkjennelse. I 2018 designet og utviklet DICE et helt nytt nettsted basert på kontekstuell brukeradferd først og fremst for mobil. DICE utformer også alt innhold, inkludert bilder, videoer og intervjuer, samt referanser som publiseres på nettside og i sosiale media.

Fiks ferdig oppussing

Detaljer